همینم که میبینی
جورواجور
اینقد فحش به عمه ندین ، اون دنیا باید جواب پس بدین اصلا حدیث هم داریم که “عمه یتسائلون” یعنی در مورد عمه ها سوال میشه !


به بعضیا هم باید گفت :

 

 

عزیزم من همینم که میبینی !

عوض بشو هم نیستم عمرا !

اگه منو همینجوری میخوای بمون !

اگه نمیخوای بقیه میخوان !

.

.

.

.

.

ببخشید از اتاق فرمان اشاره میکنن که بقیه هم نمیخوان

وایسا وایسا هوووی :)))



نظرات شما عزیزان:

AMIRALI_FR
ساعت16:01---24 آذر 1393
از هواپیما به برج مراقبت!
آیا تو قلبت جا هست فرود بیام یا بازم دورت بگردم؟؟


AMIRALI_FR
ساعت15:48---24 آذر 1393
بجز اون به هیچی عادت نکردم
از همه گذشتم همه ترکم کردم
کسی بر نگشت
کسی درکم نکرررد


مجید اصغرزاده
ساعت22:22---23 آذر 1393
وبلاگ بسیار زیبایی داری اومدم وبت نظر دادم توهم بیا وبم نظرتو بگو مرسی در ضمن اگه مایل به تبادل لینک بودی منو لینک کن خبر بده لینکت کنم ممنون

sahar
ساعت18:21---20 آذر 1393
سلام
وبت خیلی زیباست
میای تبادل لینک؟


AMIRALI_FR
ساعت17:17---20 آذر 1393
حرفات ، نداره توش هدف خاصی
تو اس ام اسات همه چیمو پونصد دفعه خواستی
من اصن واسه چی میخواستمت
دنبال ِ آرامش بودم تو بغلت راستی


AMIRALI_FR
ساعت17:10---20 آذر 1393
چرا نمیرسه هیشکی به دادم
هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شم
همیشه من همینقدر دوست داشتم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: